advies, communicatie en creatie

Communicatie anno nu? Dat mag verrassender, verfrissender, menselijker. Bijzonder, professioneel, onderscheidend. En in lijn met uw bedrijf, organisatie, afdeling, product of dienst. Hoe? Dat weet u nog niet… Schuif daarom eens aan bij de mensen van MerkWaardig. Om uw verhaal te vertellen. Uw wensen te benoemen. De mogelijkheden en onmogelijkheden. En de vorm en middelen te bespreken. Gewoon een verhelderend gesprek met creatieve communicatieprofessionals: zelfstandige ondernemers die creatief, communicatief, mooi en waardig werk leveren voor uw merk. Kostenbewust, klantgericht en met het juiste team.



NS/ProRail

Utrecht Centraal krijgt een nieuwe OV-terminal. Bus en trein zijn straks bereikbaar vanuit één ruime en overzichtelijke stationshal. De nieuwsbouw is begin 2011 gestart en duurt - gefaseerd in zes bouwstappen - tot eind 2016. Tijdens de bouw maken per dag zo’n 200.000 mensen gebruik van het station. Hoe maak je inzichtelijk welk deel van de hal nu wel of niet gebruikt kan worden? Op een heldere, aantrekkelijke manier? Vanuit een nieuwe creatieve communicatieparaplu, passend bij de bestaande middelen, hebben we de technische bouwfasering inzichtelijk gemaakt door onder meer medewerkers van NS en ProRail voor fotografie in te zetten. En de signing binnen èn buiten opvallend communicatief aan te passen. Alle communicatiemiddelen liggen bovendien klaar ‘op de plank’ en kunnen tot eind 2016 op elk gewenst moment worden ingezet.


Grand Hotel Karel V

Visualiseren van de Corporate Identity. Te vatten in een grafische vorm. Onderscheidend, opvallend en volledig in overeenstemming met de wensen en eisen van de klant. Dus wat is het gewenste imago? Van het merk? Het product? De dienstverlening? Passen we de oude huisstijl aan of beginnen we fris opnieuw?


Ballast Nedam Infra

Soms kan een simpele vraag uitmonden in een megaproject. En zijn we bij MerkWaardig zomaar maanden fulltime aan de slag met conceptmakers, art directors, journalisten, fotografen, DTP- ers, communicatietrainers, een acteur en 2 cameraploegen, een vastgoedadviseur en een projectbegeleider.


Ausma De Jong Advocaten

Ze zijn slim, snel, gedreven. Behoren tot de nieuwe generatie strafrechtadvocaten. En willen gedetineerden graag laten weten dat zij al hun tanden zetten in welke strafrecht-zaak dan ook. Dus kozen we voor een opvallende uitstraling en aanpak die de doelgroep aanspreekt. En verscheen al snel het eerste communicatieproduct: een Nieuwsbrief met inhoud èn lef. Opgestuurd naar alle huizen van bewaring in Nederland.


Politie Amsterdam Amstelland

Hoe vertel je op een opvallende manier dat er met een nieuw roostersysteem gewerkt gaat worden? En dat de implementatie-momenten per maand worden gebundeld? Zonder dat de boodschap verdwijnt in een brij van woorden waar niemand meer uitkomt? Door te kiezen voor een sterk en stoer intern campagneconcept dat er geen doekjes omwint: pl@nnen = wennen. Ook bij Politie Amsterdam Amstelland.


Cases